ye

tja :)! kom till skolan vid halv 10. såg jonatan där utanför så jag stod och pratade lite med honom och sen gick vi upp. jannika kom vid kvart i 10 så gick ner och möte henne då. vid halv 11 gick jag och jannika ner en trappa och möte älsklingen där. sen gick vi upp, han ville veta sitt betyg i HK. så han stod och kramade om mig i köket, hahah j kmr va för jannika och o kommer va för olise
j; visst är dom söta? jag fixade dom!
o; gabbi och darijus, är ni tillsammans?
haha både han och jag skämdes. slutade vid 2, då gick jag och jannika till perrongen, skulle möta älsklingen på andra sidan tb, så vi haslade atomaten på perrongen!!! vi fick godis och 50 kr tillbaka! tunga vi är! sen gick vi upp och möta bebisen, vi åkte till slussen för älsklingen skulle möta lukas medans jag och jannika skulle möta filip och wiliam. sen åkte vi 4 till vårby och älskligen och lukas åkte och tränade. kom hem vid 4, ska ut snart igen och möta kimmo och sen petra :)!!
älskling som liten! KÄRLEK baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0