ye

Tja :)! Kom hem för en liten stund sen. Slutade 11.10 idag, men gick och åt med Liv. Vaknade vid 8, försov mig, när jag gick av i Mariatorget träffade jag på Jannika som settat på samma tunnelbana några sätten bort bara, haha märkte inte de :$. Men sen gick vi tsms till skolan. Ska snart ringa mamma och prata lite med henne och kanske dra till centrum och möta Kimmo och Nasim. Vet inte än om jag orkar. Vi får se hur det blir. Men ska i alla fall möta Diana vid halv 3 tiden någon gång i västerholm när hon har slutat. Pratade nyss klart med moster om hur det blir nästa vecka med vovven! Hoppas vi får tillbaka henne, saknar henne sjukt mycket!! Aja nu ska jag ringa mamma en snabbis, skriver snart igen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0