om baby

1. Du är tillsammans med :- Darre
2. Och varför det: - för jag DÖR för honom!
3. Har han fått något smeknamn av dig: - älskling, bebis, baby, hjärtat, tönt, åsna och lite mer :)!
4. Hur länge har ni vart tillsammans: - snart 2 månader
5. Hur träffades ni: - skolan
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop: - ja men vi hade inte sån bra kontakt
7. Hur gammal är han: - 94:a
8. Älskar du honom: - Jaaa
9. Har du slagit honom: - en örfill...
10. Har du roligt med honom: - allit lika roligt
11. Har ni sex: - nej
12. Skulle du kunna bo med honom: - såklart
13. Beskriv honom med tre ord: - han är ALLT
14. Vet du nånting om honom: - Yee brur
15. Har du gjort ett sugmärke på honom: - :$ 
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans: - de kan inte jag bestämma, men måna tror de kommer hålla länge :)! de hoppas jag med
17. Får han dig att skratta: - Ja !
18. Säg två ord hur du känner för honom: - mitt allt!
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop: - lite alla möjliga :)! 
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom: - jaa , och blir varm och får jämt ett leende :$
21. Vad har han för ögonfärg: - Ljus blåa!
22. Vad är det finaste du fått av honom: - allt!
23. Har ni samma humor: - ibland :) 
24. Planerar ni framtiden ihop: - ja ahhaha (a)
25. Skulle han bli en bra pappa: - ja, världens bästa :)
26. Vad gjorde ni senast ni träffades: - va hos tandläkaren, gick hem till honom, sen hem till mig, sen gick vi och åt sen hem till min moster :)!
27. Vad gör han när han inte är med dig: - tränar och e i gården med grabbarna
28. Är du svartsjuk på andra tjejer: - Nej, har ju min kille
29. Har ni bråkat nångång: - tyvär...
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande: - ja :)!
31. Skulle du kunna vara otrogen: - ALDRIG!
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst: - några timmar bara :(!
33. Har ni samma åsikter om saker: - ibland :)
34. Vem håller i fjärkontrollen: - jaaag :D
35. Går ni ut ofta: - nee
36. Har ni samma musiksmak: - yes box
37. Är han romantisk: - ja 
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål: - aa
39. Har han någon fobi: - inte va jag vet
40. Gillar han sport: - yes
41. Är han en djurvän: - jaa :)
42. Kan han sjunga: - nej :)
43. Spelar han nått instrument: - nej
44. Kan han laga mat: - aa  :O!
45. Är han konstnärligt begåvad: - vet inte faktist :P
46. Är han envis: - nej :D
47. Tycker han om att resa: - aa :)
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist: - ingen aning :) 
49. Vad är det sötaste han sa sist: - att han älskar mig :$
50. En sak du vill göra med honom: gifta mig med honom!

Kommentarer
Postat av: älskling!!! <3<3<3

Så gullig du är älskling jag älskar dig !

2011-05-10 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0