-_-

Är helt död fyfan. Igår efter skolan åkte jag och möte älsklingen, han skulle åka till skanstull och jobba, så lilla jag åkte till Rågsved, eller som jag säger, DROGSVED! Hihi jag är så rolig ju. Men aja, hälsade på min skit unge och min bebis som kommer hem idag. Kärleken kom vid 6, vi åkte hem vid 7 tiden till mig, va hemma vid 8. Vi gick runt i centrum och kollade på mobil. Vi har bestämt oss att vi ska köpa en ny! Samsung gallaxy s2 tänkte vi oss, han svart och jag vit, vi för se. Sen gick vi till moster och myste med henne ett tag, sen vid 10 va jag hemma igen.
Idag slutar jag 13.15, ska till drogsved och hämta min vovve sen upp till moster. Hörs senare kanske ;)!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0