11månader.

Satt o kollade igenom min mobil och hittade det vackraste medelandet under mina antekningar!
Det gjorde mig lycklig följde en tår och min tanke gick t dig direkt.
Fälde en tår och tänkte hur fan kunde du diana?
Hur tänkte du egentligen när du gör så mot honom?
Finns det inge vätt i din skalle när du väl har en som bryr sig kastar du honom som om han inte var något?
Jag har alltid älskat honom sen dag ett och det gör jag fortfarande.
Det ända jag längtar efter är ett sms, ett samtal eller att bara få se dig.
11 månader utan dig var det värsta som kunde hända just nu.
Att förlora min prins!
Du var himlen och jorden för mig.
Luften jag andades allt!
<3

Kommentarer
Postat av: Eleanor 17 år och mamma

Sv; Hej! Tack fina du, en sån kommentar värmer verkligen! :)

2012-04-13 @ 17:38:46
URL: http://bbiigdeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0