För ungefär 3år sen snart


( allt vi sagt till varandra stannar mellan oss tjejer )

Så började jag hänga ute med folk hela dagarna, jag sket i skolan jag skolkade jag var riktigt jobbig. Jag förstår varför mina föräldrar vart så arga på mig under den tiden när jag höll på som mest. Dom vet allt jag gjort dom har märkt allt! Sanningen kommer alltid fram! Jag var aldrig i skolan jag var hemma hela tiden. Jag drack, jag rökte cigg jag festade, jag smög ut på nätterna! Jag kände på hur det var att leva livet. Men nu märker jag att jag knappt klarar av skolan på grund av detta. Allt detta började väl typ i 7an. kanske tillochmed tidigare. Jag tror helt seriöst inte själv jag förstod vad jag höll på. Hur mycket jag förstörde min familj , hur ledsen min mamma var varje dag och hur arg min pappa var varje dag! Jag brydde mig inte jag bara levde jag hade så otroligt roligt! Jag ville bara hoppa av skolan vi drack näst intill varje dag, Vi festade som idioter! alltså vi levde verkligen som om vi skulle dö imorgon! Varje natt var kaos ! Vi hängde i centrum hela tiden, Vi festade varje dag varje helg hela tiden. Vi började en fredag och slutade på söndag natt! alltså det var sjukt. Att jag ens orkade! Jag ångrar faktiskt egentligen aldrig att jag hängde i centrum festade som jag gjorde eller något för jag hade roligt varje dag var en bra dag! skolan var skit där bråkade ja med mina lärare hela tiden skolkade. Gick inte ens upp på morgonen för jag orkade inte ! Den skiten fick jag ta sen det gör inte mig något ! jag hade så otroligt kul. Nu vet jag inte om jag vill ha det lika roligt längre. Jag har provat dom festerna varit med dom personerna. Dom personerna är inte dom samma som förut vårat lilla "gäng " förändrades dom började bråka me alla ingen umgicks med varandra lika mycket som oss! Jag saknar ändå den tiden när man kunde vakna kl 6 på eftermiddagen av 10000 missade samtal o sms bara för att man ska dra ut och träffa tjejerna! åå vad jag saknar er! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0