Gårdagen ...



tillbringde jag med nadya och hennes två kompis efter skolan sen så möte jag o nadya upp min bästa vän! jag och bästisen gick hem för att byta om sen kom nadya på vägen så var vi hos mig lite tills nadya skulle dra. Då stannade jag o bästisen pratade och sånt. Sen vid 9 tiden? gick vi upp t centrum jag gick ner t tunnelbanan o bästisen stannade och pratade med några av bästisens kompisar. när jag kom ner på perongen så skriver nadya att jag ska möta malin så det var ju bara att gå tillbaka ner från centrum o möte malin ! :D jag o malin tog litet snack på vägen och medans vi väntade på nadya o Jasmin sen drog vi ner åt. Jag drog hem och malin o nadya gick vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0