Godmorgon,

Ska snart åka till skolan! igår träffade jag en person vi åkte till globen och kollade efter en klänning till balen men hitade inget speciellt vi hade otroligt roligt, vi åkte urnt överallt men sen så åkte vi hem till honom. Hade det otroligt mysigt och roligt. Var så jävla lycklig igår! sen på vägen hem bröt det. På tunnelbanan fick jag ett sms jag inte ville ha så jag ringde nadya och hon gick me mig hela vägen vi pratade om vad som hänt och massa annat. Är så glad att hon finns där för mig när jag mår skit. När jag kom hem ville jag bara sms personen och försöka få han förstå. men det gick ingen vidare. Ska försöka prata me honom idag o se hur det går! puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0