Jag...

Jag skäms inte för det livet jag har haft, jag har haft det så otroligt roligt.
Jag har minnen för livet, jag har vänner för livet.
Om du bara viste hur mycket jag saknar dig alltså!
Fester varje helg.
Sova borta varje dag.
Sprang runt överallt.
Tillbringade alla timmar med Gabbi
Vi levde livet.
Vi mådde bra.
Vi hade ett roligt liv.
Nu tar vi livet mer seriöst.
Vi försöker ha så kul vi kan.
Men ändå så sköter jag mig så gott jag kan.
Jag försöka visa kompisar att jag bryr mig.
Jag försöker förklara för folk hur allting har varit.
Jag kanke är svår öppnat men jag försöker.
Talar alltid sanning till dig.
Bara du som aldrig tror på sanningen
"om du väljer att inte tro på sanningen så kan jag ändra mig och säga att sanningen är lögnen glad nu?"
Puss på er!



Har aldrig haft så rolig som då.
Men vill inte tillbaka dit.
All problem jag hade hemma under tiden som vi smög ut på nätterna.
Rökte, drack levde livet..
Alltså gud vad jag saknar den tiden men ändå inte!

// Diddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0