tankar!

Idag har jag sutit och tänk mycket länge på alla saker som händer runt om mig. Jag vet inte hur jag ska börja egentligen blir så ledsen och sur. Kommer snart lyckas slå sönder min knoge blir så ledsen och så sur på allt som händer. Jag ser allt du gör på fb och det får mig at bryta ihop. Jag saknar dig efter 11 månader och du kan inte ens lita på det jag säger. Okej dom första gångerna då förstår jag och jag hade inget att säga då för då var det precis som det stog. Men nu fanns det en anledning varför det vart som det vart.. Jag har lovat mig själv att inte skriva till dig men det är så sjukt svårt. I stället sittar jag här och ser allt du gör och hur du verkligen verkar ha glömt mig efter bara några dagar. Jag har sutit och gråtit så många nätter för att vi gjort slut jag har sutit och bara kollat in i väggen och frågat mig själv hur fan jag tänkte hur dum jag kunde vara. Hur fan jag kunde göra så mot någon jag älskar mer än något annat på jorden.. Idag kollade jag egenom mobilen och hittade något du skrivit t mig för länge sen. Gick då t berget satte mig där och bara tänkte. Fösta gången vi sågs.. Eller när vi skulle t polisen om du kom fram t mig med värsta leendet på läpparna.. Ditt leende får mig att dööö. Det betyder så mycket att du orkade med mig i 11 månader! Och jag hoppas du kan förlåta mig snart! Om du bara viste hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag längtar efter dina sms varje dag! Längtar till den dagen du faktiskt bara kan prata me mig. Kommer inte kunna träffa någon annan på mycket länge för det känns så fel. Alltså visst mitt liv har varit kaos med alla människor runt om mig men jag trodde du skulle förstå jag har haft så här i 3år nu och det blir aldrig normalt.. Jag måste själv ta steget ur skitet men dom lämnar mig aldrig dom håller på hela tiden och allt! Spelar ingen roll hur mycket jag säger åt dom! dom finns alltid där och ska sabba eller bara förstöra mig. Det är som om dom har en knappt som dom kan trycka på så att jag inte kan sluta driva me dom. Vi har syselsatt oss me det i flera år. sen helt plötsligt ska jag sluta.. Visst efter 11 månader borde jag ha slutat och det har jag.. Men det med K var bara för att se hur han var. Men vill du inte tro på sanningen så säger jag då " sanningen är lögnen " förlåter du mig nu då? Direkt efter att vi gjorde slut så fick jag panik jag viste att dom skulle börja hålla på igen o så vart det. Dom började skriva adda mig på fb ringa och hålla på. Jag trodde att dom skulle låta mig vara. Nu känner jag bara att jag inte kan ha kontakt med dom för dom äcklar mig så mycket ! Jag har sagt till dom att låta mig vara. Några accepterade det men inte all vissa av dom håller fortfarande på dom hamnanade på svartalisan direkt och dom verkar inte bry sig så mycket. Jag har rensat min fb och mobil egentligen bara för att rädda mig själv från detta inte för att göra det för din skull. Men också för att om vi skulle bli ihop igen så skulle dom låta mig vara. Jag hoppas verkligen dom kan acceptera mig någon gång. Jag är så ledsen över allt som hänt och för allt jag gjort. För att jag varit svartsjuk för att jag själv inte mått bra i mig själv. Och för att jag inte visat dig den kärlek du velat ha. Men det hjälper inte om du säger det efter att vi gjort slut du måste säga det samtidigt. Hur ska vårat förhållande annars kunnat förändras? Den dagen du skriver till mig kommer jag bli den lyckligaste människan på jorden du är luften jag andas och marken jag går på. Dina morgonen och godnatt sms är något jag saknar mer än något annat. Kollar efter dom hela tiden. Kan vakna på nätterna av att jag tror att jag fått ett sms av dig. Kan vakna på nätterna efter att ha drömt en mardröm och då vill jag ringa dig och att du ska prata me mig tills jag somnar om eller att du håller om mig till jag somnar om. Men det är bara glömma just nu det gör ont i mig....

Kommentarer
Postat av: rebecca

Fint skrivit! Jag känner så väl igen mig själv i det du skriver, har nyligen tagit slut mellan mig och jacob efter snart 2 år tillsammns. Hoppas allt ordnar sig!

2012-04-14 @ 14:41:29
Postat av: Anonym

om man är otrogen får man fan ta att bli lämnad. jag menar inte att va elak verkligen inte

2012-04-14 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0