9maj 21.31

Hejsan, Igår efter jag varit iväg på en sak efter skolan så åkte jag o möte Tim Joel och Emma i liljeholmen jag o joel åkte hem till honom o hämtade nycklar och lämnade min dator och sånt sen åkte vi tillbaka till liljeholmen men då hade Tim och Emma och affe dragit till tim så jag och joel gick o kollade efter balklänning och sen möte vi gabbi. Vi drog till donken åt lite sen åkte vi till tim och satt på hans bakgård till gabbi skulle åka till liljeholmen o möta darre. jag o joel sprang till bussen och åkte hem till honom, han somnade och jag la mig o kollade på film. Sen körde dom hem mig på kvällen somnade direkt nästan. Idag var en skit dag batteriet på mobilen fackade ur så jag hade ingen mobil efter 2 tiden.. åkte hem o sov hade världens huvudvärk ögonen orkar inte hålla sig vakna längre.. USCH! .. Imorgon börjar jag 08.20 och slutar halv 4 vet inte riktigt vad jag ska göra då men vi får väl se. Måste ta med laddaren till skolan imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska skriva längre.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0