"till mig själv"



"Jag måste sluta hjälpa andra, och istället hjälpa mig själv. Hitta den rätta Diana som sket i all skitsnack och alla rykten. Det kommer det kommer! Låt mig ta den tid jag behöver jag kan inte kasta bort något jag byggt upp så snabbt. Vissa saker kommer ta lång tid att lära sig att hanteras med! Medans andra saker kommer jag aldrig förstå! Jag kanske är hatad av många men jag är minst älskad av lika många! Jag har mina närmaste dom jag kan prata om alt med. Men när man verkligen behöver dom så ringer dom inte upp, har inte tid även fast dom är inärheten. Vissa är inte värda att kalla vänner längre! Så mycket falskhet. Ska bygga upp allt igen. Tänker glömma all skitsnack och bara leva mitt liv sluta titta tillbaka på allt jag saknar bara köra på!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0